sobota, 16 czerwca 2012

nowe pudełko - Douglas Box of Beauty *Niemcy

hi piękności,

w ostatnim filmiku pokazywałam wam moje nowe jednorazowe pudełko Douglas Box of Beauty. Nie będę tutaj jeszcze raz o tym mówić, zapraszam na film - TUTAJ, a wam pokazuje zdjęcia z bliska :)



 puder matujący, antybakteryjny, kolor Medium, HILDEGARD BRAUKMANN

 Krem - fluid nawilżający z kwasem Hailuronowym, Olejem wiesiołka i orzechów Makadamia, odaz Vitaminami A i E z Eisenberg Paris

 Krem nawilżający Biotherm HOMME Aquapower

 Krem myjący z Shiseido z kwasem Hialuronowym

 Mgiełka dodająca blasku włosom BAMBOO  z Alterna


czy jestem z pudełka zadowolona? oczywiście przecież sama go sobie zlożyłam :) 


szavka 
xx

12 komentarzy:

  1. to mi się podoba. W PL masz już gotowy box, ale znasz jego zawartość i możesz zdecydować, czy chcesz go mieć, czy nie. Fajne produkty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie tez podoba. Narazie odsubskrybowalam, ale jak wroce po wakacjach z Polski to znowu zagonie sroke aby czychala na dostepne pudelka i zasubskrybuje :)

      Usuń
    2. acha... dobrze wiedziec ;P

      Usuń
  2. całkiem inny wybór jak mój ale bardzooo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny box :D ciekawa jestem tego kremu Eisenberg i nablyszczacza z Alterna, mam Kendi Oil z majowego pudelka i jest calkiem fajny :)

    ps. ten kremik Biothermu to w sumie meska seria, dlatego tak pachnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, wiedzialam!!! sroko ty moja zbawicielko :D cosik mi za bardzo panem ten krem pachnial, ale chren tam :D

      Usuń
  4. Podoba mi się ta możliwość samodzielnego komponowania pudła

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że samemu można TWORZYĆ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna opcja :) | Jestem Twoim setnym obserwatorem :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yeeee witaj 100 obserwatorko! fajnie ze wpadlas do mnie :)

      Usuń
  7. Świetny BOX,ja właśnie czekam na swój:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wybór, niestety na chwile obecna, nie ma wolnych abonamentów i narazie zostaje przy Glossy Boxie, chociaż w tym miesiącu tak mnie rozczarował, ze spakowałam zawartość z powrotem o pudla i rzuciłam w kat :/

    OdpowiedzUsuń